Reklamační řád

zavlahari-obrazky-03ZÁRUKA, SERVIS A REKLAMACE

 
Záruční doba u nových výrobcích je minimálně 24 měsíců a vztahuje se na kupní smlouvu uzavřenou s fyzickou osobou / spotřebitelem /. Spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.


Reklamovat lze pouze zboží zakoupené a zaplacené u prodávajícího. Při uplatnění reklamace je kupující povinen doručit reklamované zboží čistý, mechanicky nepoškozené v balení zabraňujícím poškození při převozu včetně záručního listu nebo faktury prodávajícímu.

Při uplatnění záruky se kupující řídí pokyny uvedenými v záručním listě, případně kontaktuje prodávajícího pro zpřesnění uplatnění reklamace. Oprávněná záruční reklamace je bezplatná.
Při neoprávněné reklamaci je kupující povinen uhradit náklady vzniklé řešením této reklamace.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení